کابینت ممبران Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

مجموعه مهندسی ماچوب با اطمینان از سطح کیفی مواد به کار رفته در تولیداتش، گارانتی یکساله ارائه می دهد.

آخرین اخبار اسفند ۲۵, ۱۴۰۰ اطلاعیه آخرین روز کاری آکس چوب در سال ۱۴۰۰ مهر ۱۱, ۱۴۰۰ اطلاعیه تعطیلی آکس چوب مهر ۱۴۰۰ مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ اطلاعیه تعطیلی آکس چوب مرداد ۱۴۰۰

بازسازی کابینت آشپزخانه، اگر چه ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما بدون شک، روحیه و انرژی مضاعفی را به شما و اعضای خانواده‌تان خواهد بخشید. در بسیاری موارد که کیفیت یونیت کابینت بالا است، با تغییر برخی آیتم‌ها، می‌توان کابینت‌های آشپزخانه را بازسازی کرد و شاید نیاز نباشد کل کابینت‌ها را بیرون بیاورید و دوباره از نو آشپزخانه را کابینت کنید.

از آنجایی که تمام مراحل طراحی، تولید و اجرا توسط گروه معماری ماچوب انجام می شود، هیچ واسطه ای در تولید محصولات وجود ندارد.

تمامی این المان‌ها در کنار یکدیگر موجب زیبا و مجلل جلوه کردن آشپزخانه می‌شوند.

بعد از نصب یونیت‌های زمینی و دیواری، باید درهای کابینت نصب شوند. مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۰ درها به دو شکل مختلف عمودی باز شو یا درهای افقی بازشو (کابینت دیواری آبچکان) هستند. معمولا، درهای عمودی باز شو کابینت‌ها در کارگاه‌ها ساخته و پس از انتقال به محل نصب، با لولا بر روي يونيت‌ها نصب مي‌شوند.

برچسب‌های کابینت، چیزی شبیه به کاغذ دیواری هستند و چون آشپزخانه محلی پر رفت‌وآمد می‌باشد، طبیعتا دوام و ماندگاری زیادی ندارند. البته برچسب‌های کابینت، کیفیت‌های مختلفی دارند و ممکن است قابل شست‌وشو یا غیرقابل شست‌وشو و حتی سه‌بعدی یا برجسته باشند.

برای پنهان کردن هود و مرتب کردن فضای آشپزخانه از نما هود استفاده می شود. استفاده از نما هود باعث لوکس تر شدن فضای آشپزخانه شما می شود.

برچسب کابینت برای انواع کابینت‌های مدرن یا کابینت‌های با بدنه‌ی ساده و بدون کنده‌کاری مناسب هستند.

– جذابیت و زیبایی خانه را می افزاید و قابل هماهنگی با هر دکوری می باشد

شرکت گروه معماری ماچوب، یکی از برندهای مطرح در طراحی، تولید و اجرای کابینت و کمد می باشد.

به طور کلی، هر چه کابینت‌ ساده‌تر باشد و رنگ روشن‌تر و براق‌تری داشته باشد، برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب‌تر باشد.

تصویر بالا یکی دیگر از طرح‌های بسیار خاص کابینت کلاسیک آشپزخانه به شمار می‌رود. همانطور که می‌بیند، رنگ قهوه‌ای نه چندان تیره چوب در کنار سنگ مشکی رنگ روی کابینت و همچنین دستگیره‌های مجلل طلایی رنگ، حس و حال بسیار شیک و زیبایی را به فضای آشپزخانه افزوده است.

– به راحتی تمیز می شود و نیازی به استفاده از مواد شوینده گوناگون نیست

Report this wiki page